loading...
روغن شترمرغ
محسن موسوی بازدید : 166 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اس ام اس سکوت عاشقانه و جذاب

این روزها حرفی برا گفتن جز سکوت ندارم

اما اشک های زیادی برای ریختن دارم

 

 

اس ام اس سکوت عاشقانه و جذاب

 

هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش
چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد
تو می مانی و یک من بی ارزش !

 

اس ام اس سکوت عاشقانه و جذاب

 

دلم کار دست است
خودم بافتمش
تارش از سکوت
پودش از تنهایی
همین است که خریدار ندارد…

 

اس ام اس سکوت عاشقانه

 

این روزها
دلم اصرار دارد فریاد بزند
اما من جلوی دهانش را می گیرم
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

 

سکوت عاشقانه

برچسب ها اس ام اس سکوت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1792
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,026
  • بازدید ماه : 7,236
  • بازدید سال : 69,207
  • بازدید کلی : 333,734